بی نشان

و خداوند عشق را آفرید...................

بی نشان

و خداوند عشق را آفرید...................

سلام
هر وقت با دیگران صحبت کردم بحث اینکه( اگه یک روز به میل خودم زندگی میکردم) شیرینرین بحثی بوده که میتونست مدتها وقتمونو بخودش اختصاص بده واقعیتش اینه که یقین دارم همه انسانها به طرز وحشتناکی از زندگیشون دچار خستگی شدند و ارزو میکردن که یک روز و فقط یک روز برای خودشون و اونجور که دوست دارند برای اون یکروزشون برنامه ریزی کنند فارغ از همه اشفتگیها و مشکلات روزمره و حوادثی که باعث دلمردگی و شکوه و شکایت از زندگی میشه
متاسفانه دنیا با همه بزرگیش در مقابل این همه اتفاقات و حوادث کم میاره و با وجودیکه همه افریده های خدا برای اسایش و رفاه اشرف مخلوقات خلق شدند اما فشارهای روحی و روانی در این زمونه بحدی زیاده که فرصتی واسه رها شدن و تغذیه روح باقی نمیمونه البته شاید این وضعیت واسه همه یکسان نباشه ولی چیزی که مشخصه تعداد بسیاری دچار این احساسند .
تصور کن صبح که از خواب بیدار میشی تا پایان شب اونجور که دوست داری یا بهتر بگم ارزو داری ببینی به طرز غیر قابل باوری پشت سر هم اتفاقات جالبی رخ بده مثلا:
خوب.....................
نه من نمیگم خوب فکر کن ببین بهترین چیزهایی که میتونه تو اونروز باعث خوشحالی و رضایتت بشه چی ها هستن موافقی.....................
نظرات 9 + ارسال نظر
ایکس پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ب.ظ http://doing_your_assignment.blogsky.com

شرمنده این نظر نیست تبلیغ وبلاگمه. چون خیلی مهمه. اگه ممکنه به وبلاگ سر بزنید و در ارتباط با مطلبم اقدام کنید. بازم ببخشید نظر ندادم. سر فرصت حتما میام و نظرم رو راجع به پستتون می نویسم. فعلا باید برم توی وبلاگهای دیگه هم تبلیغ کنم.

شهرام پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

سلام......یه سلام گرم و دوست داشتنی ...
فک کنم بالاخره گربه و خروس دوس شدن با هم .....چون اون گوشه یه خروس بی محل میبینم ( اخی چقدم نازه )
صادقانه بگم اگه یه روزبتونم کسی رو خوشحال کنم وکار مفیدی انجام بدم از خودم راضیم و احساس خوبی دارم ....
من از خود راضی نیستم و دوس دارم دیگران ازم راضی باشن ..
موفق و سربلند باشی ....

مرد شعر پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ http://poetriman.blogsky.com/?PostID=300

تو چه آرزویی داری؟ چی میخوای که برات اتفاق بیفته؟


شادی آرین جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ق.ظ http://backofbeyond.blogsky.com

سلام خانمی...بلاگ قشنگی داری و اینطور که به نظر میرسه جدید هم هست..تبریک منو بپذیر....از اینکه پیشم اومدی ممنونم..خوشحالم کردی....در پناه مهر

مرد شعر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ب.ظ http://poetriman.blogsky.com/?PostID=308

عشق یعنی همه چیز ... متاسفانه در مملکت ما نگاهشون به عشق اینه که باید سرکوبش کرد .. عشق که فقط این نیست که دوتا جوون به هم نگاه بکنن و دیگه هم هیچ .. کامل شدن عشق یعنی اینکه به مرحله ای برسی که از غریزه ی جنسی هم استفاده بشه ... ولی در مملکت ما اینو بد میدونن نظر شما چیه؟

[ بدون نام ] جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ


خب نظر اکثر خانما همینه که تو میگی البته خانمای ایرانی ... واقعیت اینه که معنای دیگر عشق همون غریزه جنسیه و نباید زیاد با کلمات بازی کرد ... رنگ تقدس به هر چیزی نباید داد ... من تا حالا اصلا در مورد عشق هیچ شعری درست نکردم .. چرا یه ۲۰ بیت درست کردم ولی ما ایرانیا به این خاطر که همیشه .. براورده کردن غریزه جنسی برامون مشکل بوده .. و دست نیافتنی .. به این غریزه میگیم عشق مقدس .. مقدس فقط خداست و تمام

مرد شعر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://manteghi.blogsky.com/

رویا خانم .. این بحث رو ولش کنیم .. هر کسی یه تعریف از غریزه جنسی داره .. من که فکر میکنم .. زندگی خیلی از این حرفا آسونتر بود اگه ما هنوز توی بحثای ابتدایی گیر نمی کردیم ... راستی اگه خواستی برو توی وب دیگم

http://manteghi.blogsky.com/

[ بدون نام ] شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ

نظراتت رو قبول دارم .. ولی من نگفتم که این چیزا بی اهمیته بلکه گفتم که ابتدائیه .. و ما هنوز توی بحث های ابتدایی موندیم .. ابتدایی هست ولی مهم
من که دیگه از اینجور بحثا خستم ... چه فایده؟ بهتره که این بحثو ولش کنیم ... اگه خواستی هفته ای یه بار سر بزن

منتظر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ http://Thisismine.blogsky.com

سلام رویا جون

مرسی از نظرات و حرفهای قشنگت

یه قصه قدیمی ؛
یکی بود یکی نبود
نه ببخشید...
همه بودن ولی
توی این دنیای بزرگ فقط همون یکی نبود
یکی که هر شب با قصه اون می خوابم و
هر صبح به امید بودنش بیدار می شم

روزی هست که کسی این قصه رو این جور تعریف می کنه که

یکی بود یکی نبود
یکی همیشه منتظر بود ولی اون یکی هیچ وقت نبود
ولی رسید روزی که اون یکی اومد
ولی
باز
یکی بود و یکی نبود

دیگه کسی منتظر نبود
یعنی اصلا نبود

"حرفهای یه منتظر"

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد